Najczęściej zadawane pytania

Zamówienie

Tak, produkty naszej firmy są projektowane i szyte w Polsce z zastosowaniem wysokiej jakości materiałów. Korzystamy z usług kilku dużych szwalni, dzięki czemu nasze produkty szyte są z dbałością o każdy szczegół.

Staramy się aby zamówienia były realizowane jak najszybciej. Są sytuację, w których możesz otrzymać paczkę w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Czasami jednak, w związku z  zamówieniem produktu personalizowanego lub chwilowej niedostępności czas się wydłuża

  • Możesz anulować/zmienić zamówienie do momentu aż jego status nie zmieni się na zrealizowany. Po zmianie statusu anulowanie/zmiana zamówienia jest niemożliwa. 
  • W celu anulowania/zmiany zamówienia napisz do nas lub zadzwoń. e-mail:kontakt@secretuniform.pl                                                                                    795-920-820
  • Adres dostawy możesz zmienić jeśli zamówienie ma nadany status ,,w trakcie realizacji’’. Po zmianie statusu na ,,zrealizowany’’ zmiana adresu dostawy jest niemożliwa.
  • W celu zmiany adresu dostaw napisz do nas lub zadzwoń
  • Tak, na nabyte w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia zaznacz opcję ,,Chcę otrzymać fakturę VAT’’ i wpisz poprawnie dane Twojej firmy (zgodnie z GUS).
  • Faktura VAT jest automatycznie wysyłana na podany w zamówieniu adres e-mail.
  • Paragon fiskalny dostaniesz w paczce razem z zamówieniem.

PRODUKTY

Jeśli towar, który Cię interesuje jest niedostępny zapisz się na powiadomienie o dostępności produktu. Gdy model powróci do sprzedaży, poinformujemy Cię o tym.

Nie wykonujemy zamówień pod indywidualne preferencje Klienta.

Możemy wykonać Twoje LOGO na wybranym przez Ciebie uniformie. W ofercie mamy logo standardowo umieszczone na piersi oraz opcje dodatkowe logo na rękawie bądź plecach. Personalizację możemy wykonać w wybranych kolorach.

WYMIANA I ZWROT

Każdy zakupiony produkt podlega wymianie/zwrotowi z wyjątkiem produktów personalizowanych.

Wymiany/Zwrotu możesz dokonać w ciągu 30 dni od dnia otrzymania zamówienia.

  • Wymiany/Zwrotu szybko i łatwo dokonasz korzystając ze strony https://wygodnezwroty.pl/secretuniform
  • Na odwrocie podziękowań za zakupy znajdziesz kod QR, który bezpośrednio przeniesie Cię na stronę ułatwiająca wymianę/zwrot.
  • W przypadku wymiany, koszt ponownej wysyłki paczki z wymienionym produktem jest bezpłatny
  • Koszt zwrotu ponosi Klient.
  • Tak, możesz dokonać zwrotu stacjonarnie w naszej siedzibie przy ulicy Nadbystrzyckiej 30b, 20-618 Lublin

PŁATNOŚCI

● Jeżeli pojawił się błąd podczas płatności możesz skontaktować się z nami, wyślemy Ci ponownie link do płatności.

● Możesz również wykonać przelew tradycyjny, na poniższe dane.
Secret Uniform Aleksandra Bartosiewicz
ul. Nadbystrzycka 30B
20-618 Lublin
Bank mBank S.A.
IBAN: PL61 1140 2004 0000 3802 8052 2291
SWIFT CODE: BREXPLPWMBK

PAMIĘTAJ! w tytule umieść nadany numer zamówienia

Tak, możesz dokonać płatności w EURO lub GBP na poniższe dane:
Secret Uniform Aleksandra Bartosiewicz
ul. Nadbystrzycka 30B
20-618 Lublin
Bank mBank S.A. EURO
IBAN: PL36 1140 2004 0000 3112 1396 7858
SWIFT CODE: BREXPLPWMBK

Secret Uniform Aleksandra Bartosiewicz
ul. Nadbystrzycka 30B
20-618 Lublin
Bank mBank S.A. GBP
IBAN: PL57 1140 2004 0000 3712 2087 1937
SWIFT CODE: BREXPLPWMBK

W celu realizacji bonu podarunkowego złóż zamówienie przez naszą stronę, przy realizacji w miejsce ,,KUPON RABATOWY’’ wpisz kod podany na bonie. Jeżeli koszt zamówienia jest wyższy niż wartość bonu, w dalszych krokach będzie możliwość dopłaty.

Bon podarunkowy jest ważny przez rok. Termin ważności zakupionego bonu jest zapisany oraz podany w informacjach pozakupowych wysłanych na podany adres e-mail.

DOSTAWA

Tak, wysyłamy paczki do krajów UE oraz poza jej granicami.

Nie, wysyłka za granicę jest możliwa wyłącznie po uprzedniej zapłacie za zamówienie

  • Tak, możesz odebrać paczkę stacjonarnie w naszej siedzibie. W tym celu przy realizacji zamówienia zaznacz opcję ,,ODBIÓR OSOBISTY’’. Nie poniesiesz wówczas kosztów przesyłki.

Mamy dostępnych kilka form wysyłki:

  • InPost Paczkomaty
  • Kurier InPost
  • Kurier DPD
  • DPD Pickup
  • InPost wysyłka za pobraniem

OBSŁUGA KLIENTA

obsługa Klienta jest czynna w godzinach 9.00 – 15.00

 

napisz do nas na adres e-mail kontakt@secretuniform.pl

zadzwoń na numer tel. 795-920-820 jeżeli nie odbierzemy na pewno oddzwonimy jak tylko będziemy mogli.