Płatności
Sposoby płatności i bezpieczeństwo

Akceptujemy następujące sposoby płatności:

Karta płatnicza, serwis Przelewy24

Płatność elektroniczna kartą kredytową (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) lub przelewem internetowym bankowości elektronicznej za pośrednictwem serwisu płatności internetowych Przelewy24.Oferujemy również płatność serwisem PAYPAL.

Płatność przy odbiorze

Gotówką przy odbiorze zamówionego Towaru (płatność za pobraniem) – Klient dokonuje zapłaty u kuriera odbierając zamówiony Towar dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.

Płatność na konto firmowe

Numer konta Mbank 61 1140 2004 0000 3802 8052 2291

W tytule przelewu prosimy wpisywać numer zamówienia.

Transport i dostawa
Koszt dostawy

Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy.

  • Paczkomat Inpost 15,-
  • Przesyłka kurierska InPost / DPD- 17,-
  • InPost za pobraniem 22,-
  • Przesyłka DPD za granicę – 70,-
  • Przesyłka UPS do USA-150,-

Sposób i czas dostawy

Dostawa Towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej (InPost,DPD,UPS) lub w inny sposób zaakceptowany przez strony niewiążący się z nadmiernymi i nieuzasadnionymi kosztami po stronie Sprzedawcy i Klienta.

Zamówione Towary dostarczane są zgodnie z wyborem Klienta bądź to bezpośrednio na adres Klienta wskazany w internetowym formularzu składanego zamówienia i potwierdzonego przez Klienta, jako adres do wysyłki lub odbierane osobiście w punkcie odbioru osobistego pod adresem podanym w trakcie wykonywania zamówienia.

Czas realizacji zamówienia dla pojedynczego Klienta wynosi od 1 do 14 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia. W przypadku produktów oznaczonych dostępnością ‘na zamówienie’ czas dostawy określany jest na stronie produktu. Na czas realizacji zamówienia składa się przede wszystkim czas przygotowania zamówienia (kompletowanie oraz pakowanie zamówienia, wydanie przesyłki kurierowi, a w wybranych przypadkach wykonanie Towaru). Czas dostawy zamówienia zależny jest od wybranego sposobu doręczenia, może on się zmieniać w zależności od rodzaju wskazanego przez Klienta środka transportu.

  1.  

W przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności lub braku możliwości realizacji zamówienia we wskazanym w pkt. 2 terminie, Sprzedawca niezwłocznie kontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego trybu postępowania w tym ustalenia innego terminu realizacji zamówienia, zmiany sposobu doręczenia.